R nineT Pure
Stilig. Redusert. Luftkjølt.
BMW R nineT Pure er perfekt for alle som elsker det klassiske Roadster designet og ser etter den fullkommende motorsykkelopplevelsen.
Designet har hentet inspirasjon fra de første motorsyklene. Den er en etterligningen av 70- og 80 tallets vidundere, men den røtter går dypere. Helt fra den første BMW motorsykkelens simplisitet og reduserte dynamikk. Allerede i 1923 kom hjertet av BMW’s tvilling motoren. På samme tid tilbyr den deg mange muligheter for å tilpasse sykkelen etter dine ønsker. Du kan realisere dine drømmer, om både sykkel og livsstil. Du vil føle at drømmen blir til virkelighet enten du tilpasser sykkelen etter dine ønsker og behov, eller bare nyter gleden av å vri på gassen.
Equipment
- Steel fuel tank, 17 l
- Two-piece seat (seat height: 805 mm)
- Pillion passenger foot pegs with pillion frame can be removed
- One key system for ignition, steering and tank
- Brake lever and clutch lever adjustable – multiple settings
- On-board literature and tools
- Side stands with cut-out switch
Special features
- BMW Motorrad ABS
Electrical system
- Permanently illuminated lights and hazard warning lights system
- Multi-functional display on the tachometer
- Power socket
- CAN bus with Single Wire System (SWS)
- Electronic immobilizer
- Diagnostic interface
- 720-W generator
- White indicators and LED rear light
Fra kr 187.000,-

Tekniske data
Farger | Teal blue metallic matt, Mineral grey metallic, Aluminium, Black storm metallic/Racing red, Cosmic blue metallic/Light white |
---|---|
Motortype | Air/oil-cooled, four-stroke twin-cylinder boxer engine, four radial valves per cylinder, double overhead camshaft, central balance shaft |
Slagvolum | 1,170 cc |
Maks. effekt | 110 Hk (81 kW) at 7,750 rpm |
Maks. dreiemoment | 116 Nm at 6,000 rpm |
Setehøyde | 805 mm (Custom front-seat (accessory): 795 mm; Low seat height (OE): 775 mm) |
Servicevekt | 211 kg |
Tankvolum | 17 L |
Tekniske data
Farger | Teal blue metallic matt, Mineral grey metallic, Aluminium, Black storm metallic/Racing red, Cosmic blue metallic/Light white |
---|---|
Motortype | Air/oil-cooled, four-stroke twin-cylinder boxer engine, four radial valves per cylinder, double overhead camshaft, central balance shaft |
Slagvolum | 1,170 cc |
Maks. effekt | 110 Hk (81 kW) at 7,750 rpm |
Maks. dreiemoment | 116 Nm at 6,000 rpm |
Setehøyde | 805 mm (Custom front-seat (accessory): 795 mm; Low seat height (OE): 775 mm) |
Servicevekt | 211 kg |
Tankvolum | 17 L |
R nineT Pure
Stilig. Redusert. Luftkjølt.
BMW R nineT Pure er perfekt for alle som elsker det klassiske Roadster designet og ser etter den fullkommende motorsykkelopplevelsen.
Designet har hentet inspirasjon fra de første motorsyklene. Den er en etterligningen av 70- og 80 tallets vidundere, men den røtter går dypere. Helt fra den første BMW motorsykkelens simplisitet og reduserte dynamikk. Allerede i 1923 kom hjertet av BMW’s tvilling motoren. På samme tid tilbyr den deg mange muligheter for å tilpasse sykkelen etter dine ønsker. Du kan realisere dine drømmer, om både sykkel og livsstil. Du vil føle at drømmen blir til virkelighet enten du tilpasser sykkelen etter dine ønsker og behov, eller bare nyter gleden av å vri på gassen.
Equipment
- Steel fuel tank, 17 l
- Two-piece seat (seat height: 805 mm)
- Pillion passenger foot pegs with pillion frame can be removed
- One key system for ignition, steering and tank
- Brake lever and clutch lever adjustable – multiple settings
- On-board literature and tools
- Side stands with cut-out switch
Special features
- BMW Motorrad ABS
Electrical system
- Permanently illuminated lights and hazard warning lights system
- Multi-functional display on the tachometer
- Power socket
- CAN bus with Single Wire System (SWS)
- Electronic immobilizer
- Diagnostic interface
- 720-W generator
- White indicators and LED rear light
Fra kr 187.000,-
