S 1000 RR

En motorsykkel med høy ytelse, på vei og på bane. Teknologi laget for maksimal ytelse i alle situasjoner.

Maks ytelse og på jakt etter den ideelle linjen. Ti år etter at den første generasjonen av RR først mesmeriserte motorsyklenes verden, går vi nå inn på neste ytelsesnivå. Vi har fornyet nesten alle komponenter i RR – fra foran til bak. Resultatet: mindre vekt og merkbart høyere ytelse.

Alle som ser den blir umiddelbart klar over at her er en motorsykkel med høy ytelse. Hver del av RR`n er designet for å få mest mulig ut av den. Ta for eksempel rammeoppsettet med den nye fjæringsteknologien som gjør RR lettere og mer presis. I tillegg er det den ergonomisk perfekte sittestillingen, som er uten sidestykke takket være den modifiserte rammen og fairing-designen. Standard LED-lykter gir sykkelen et absolutt dynamisk og aggressivt utseende. «Alt-i-ett» er mottoet her. I tillegg til nummerskiltbelysningen. 

Når det gjelder topp ytelse, er RR din perfekte partner. Og ikke bare på veien, men også på banen. Med noen få enkle trinn kan du demontere både bakspeilet og nummerplateholderen, og du har en ren racersykkel.

  • BMW Motorrad ABS
  • ABS PRO
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • HSC (Hill Start Control)
  • 4 riding modes (Rain, Road, Dynamic, Race)
  • Shift Assist Pro
  • TFT-Display
  • LED-Turn Signal
  • LED-Headlight and Rearlight

Fra kr 267.200,-

Bilde av sykkkelens merke
Konfigurer din egen BMW her

Tekniske data

Farger Light white/Racing blue metallic/Racing red, Racing red non-metallic, Hockenheim silver metallic
Motortype Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four titanium valves per cylinder, BMW ShiftCam
Slagvolum 999 ccm
Maks. effekt 207Hk (152 kW) v/ 13,500 rpm
Maks. dreiemoment 113 Nm at 11,000 rpm
Setehøyde 824 mm
Servicevekt 210 kg
Tankvolum 16.5 l

Tekniske data

Farger Light white/Racing blue metallic/Racing red, Racing red non-metallic, Hockenheim silver metallic
Motortype Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four titanium valves per cylinder, BMW ShiftCam
Slagvolum 999 ccm
Maks. effekt 207Hk (152 kW) v/ 13,500 rpm
Maks. dreiemoment 113 Nm at 11,000 rpm
Setehøyde 824 mm
Servicevekt 210 kg
Tankvolum 16.5 l

S 1000 RR

En motorsykkel med høy ytelse, på vei og på bane. Teknologi laget for maksimal ytelse i alle situasjoner.

Maks ytelse og på jakt etter den ideelle linjen. Ti år etter at den første generasjonen av RR først mesmeriserte motorsyklenes verden, går vi nå inn på neste ytelsesnivå. Vi har fornyet nesten alle komponenter i RR – fra foran til bak. Resultatet: mindre vekt og merkbart høyere ytelse.

Alle som ser den blir umiddelbart klar over at her er en motorsykkel med høy ytelse. Hver del av RR`n er designet for å få mest mulig ut av den. Ta for eksempel rammeoppsettet med den nye fjæringsteknologien som gjør RR lettere og mer presis. I tillegg er det den ergonomisk perfekte sittestillingen, som er uten sidestykke takket være den modifiserte rammen og fairing-designen. Standard LED-lykter gir sykkelen et absolutt dynamisk og aggressivt utseende. «Alt-i-ett» er mottoet her. I tillegg til nummerskiltbelysningen. 

Når det gjelder topp ytelse, er RR din perfekte partner. Og ikke bare på veien, men også på banen. Med noen få enkle trinn kan du demontere både bakspeilet og nummerplateholderen, og du har en ren racersykkel.

  • BMW Motorrad ABS
  • ABS PRO
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • HSC (Hill Start Control)
  • 4 riding modes (Rain, Road, Dynamic, Race)
  • Shift Assist Pro
  • TFT-Display
  • LED-Turn Signal
  • LED-Headlight and Rearlight

Fra kr 267.200,-

Bilde av sykkkelens merke