K 1600 GT
Dynamikk og komfort.
Å være i farta, få inntrykk, oppleve mye, avslappet og likevel dynamisk kjøreglede: Slik ser verden ut fra den nye BMW K 1600 GT.
Fordi den gir deg enda mer overlegenhet og dynamikk med enda mer tourkomfort: den 6-sylindrede in-line-motoren er allerede betraktet som et ikon med kraftlevering og jevnhet. I tillegg har den langdistansegenskaper med vind- og værbeskyttelse og utstyr. Og nyskapende teknologi som intelligente nødsamtalen ECALL. Så velutstyrt som du er med K 1600 GT, du ser ikke bare mye, du er også et flott skue å se på.
Dynamikk og komfort, disse egenskapene til K 1600 GT gjenspeiles også i designen: Duolever frontfjæring, xenon-frontlykten med adaptiv frontlykt, den kraftige 6-sylindrede motoren og rammen gjør det generelle bildet av høy kvalitet.
- BMW Motorrad Integral ABS (partially integral)
- ABS control (ABS Pro) regardless of banking angle and dynamic brake light
- DTC (Dynamic Traction Control)
- Cruise control
- Steplessly adjustable electric windscreen
- Adjustable brake and clutch levers
- Heated grips and seats
- Two-piece seat, height-adjustable rider seat
- (Seat height: 810 mm / 830 mm / inner leg curve: 1.830 mm / 1.870 mm)
- Integrated ignition and steering lock
- Luggage carrier
- Built-in side panniers, pannier lids in bike colour
- Lockable storage compartment and on-board literature
- Centre stand
Special features
- Multi-Controller
- Self-energizing clutch requiring only a small amount of force
- 3 riding modes: “Rain”, “Road” and ”Dynamic”
Electrical system
- Instrument cluster with chrome accents and indirect dial light
- Two sockets
- CAN bus with Single Wire System (SWS)
- Electronic immobilizer
- Diagnostic interface
- Hazard warning lights system, white LED indicators and LED rear light
- Xenon headlights
Fra kr 375.400,-
Tekniske data
Farger | Style Sport, Black storm metallic, Mineral white metallic |
---|---|
Motortype | Water/oil-cooled, four-stroke in-line six-cylinder engine, four valves per cylinder |
Slagvolum | 1,649 cc |
Maks. effekt | 160 hp (118 kW) at 7,750 rpm |
Maks. dreiemoment | 175 Nm at 5,250 rpm |
Setehøyde | 810/830 mm (High seat one-piece (accessory): 810 mm; Low seat one-piece (accessory): 750 mm) |
Servicevekt | 206 kg |
Tankvolum | 26.5 l |
Tekniske data
Farger | Style Sport, Black storm metallic, Mineral white metallic |
---|---|
Motortype | Water/oil-cooled, four-stroke in-line six-cylinder engine, four valves per cylinder |
Slagvolum | 1,649 cc |
Maks. effekt | 160 hp (118 kW) at 7,750 rpm |
Maks. dreiemoment | 175 Nm at 5,250 rpm |
Setehøyde | 810/830 mm (High seat one-piece (accessory): 810 mm; Low seat one-piece (accessory): 750 mm) |
Servicevekt | 206 kg |
Tankvolum | 26.5 l |
K 1600 GT
Dynamikk og komfort.
Å være i farta, få inntrykk, oppleve mye, avslappet og likevel dynamisk kjøreglede: Slik ser verden ut fra den nye BMW K 1600 GT.
Fordi den gir deg enda mer overlegenhet og dynamikk med enda mer tourkomfort: den 6-sylindrede in-line-motoren er allerede betraktet som et ikon med kraftlevering og jevnhet. I tillegg har den langdistansegenskaper med vind- og værbeskyttelse og utstyr. Og nyskapende teknologi som intelligente nødsamtalen ECALL. Så velutstyrt som du er med K 1600 GT, du ser ikke bare mye, du er også et flott skue å se på.
Dynamikk og komfort, disse egenskapene til K 1600 GT gjenspeiles også i designen: Duolever frontfjæring, xenon-frontlykten med adaptiv frontlykt, den kraftige 6-sylindrede motoren og rammen gjør det generelle bildet av høy kvalitet.
- BMW Motorrad Integral ABS (partially integral)
- ABS control (ABS Pro) regardless of banking angle and dynamic brake light
- DTC (Dynamic Traction Control)
- Cruise control
- Steplessly adjustable electric windscreen
- Adjustable brake and clutch levers
- Heated grips and seats
- Two-piece seat, height-adjustable rider seat
- (Seat height: 810 mm / 830 mm / inner leg curve: 1.830 mm / 1.870 mm)
- Integrated ignition and steering lock
- Luggage carrier
- Built-in side panniers, pannier lids in bike colour
- Lockable storage compartment and on-board literature
- Centre stand
Special features
- Multi-Controller
- Self-energizing clutch requiring only a small amount of force
- 3 riding modes: “Rain”, “Road” and ”Dynamic”
Electrical system
- Instrument cluster with chrome accents and indirect dial light
- Two sockets
- CAN bus with Single Wire System (SWS)
- Electronic immobilizer
- Diagnostic interface
- Hazard warning lights system, white LED indicators and LED rear light
- Xenon headlights