Kawasaki Z900RS
Stolt av sin ikoniske arv, kommer nye Z900RS og Z900RS SE i 2026 med en rekke spennende oppgraderinger – uten å miste den klassiske Z-sjelen.
Dette er ekte retro sport i moderne innpakning!
Z900RS fortsetter å bygge bro mellom fortid og fremtid – med legendarisk design, moderne teknologi og en kjørefølelse som får smilet frem hver gang du vrir på gassen.
Nye høydepunkter:
– Oppdatert motor med elektroniske gassventiler (ETV) og cruise control
– IMU-basert førerstøtte med Cornering Management og Quick Shifter (opp/ned)
– Ny megafon-stil eksos med rå lyd og klassisk uttrykk
– Rideology The App – koble mobilen til sykkelen for full oversikt
– Oppgradert chassis, fjæring og bremser – med Brembo og Öhlins på SE-utgaven
– Tre rå fargevalg: Candy Tone Red, Black Ball Edition (Ebony) og Metallic Spark Black (SE)
Mer informasjon kommer.
Nysgjerrig?
Sjekke ut Kawasaki sine egne sider:
Kommer
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-
Tekniske data
| Farger | Candy Tone Red, Ebony, Metallic Spark Black |
|---|---|
| Motortype | Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four |
| Slagvolum | 948 cm³ |
| Maks. effekt | 85.0 kW {116 PS} / 9,300 rpm |
| Maks. dreiemoment | 98.0 N•m {10.0 kgf•m} / 7,700 rpm |
| Setehøyde | 835 mm |
| Servicevekt | 216 kg |
| Tankvolum | 17 L |
Tekniske data
| Farger | Candy Tone Red, Ebony, Metallic Spark Black |
|---|---|
| Motortype | Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four |
| Slagvolum | 948 cm³ |
| Maks. effekt | 85.0 kW {116 PS} / 9,300 rpm |
| Maks. dreiemoment | 98.0 N•m {10.0 kgf•m} / 7,700 rpm |
| Setehøyde | 835 mm |
| Servicevekt | 216 kg |
| Tankvolum | 17 L |
Kawasaki Z900RS
Stolt av sin ikoniske arv, kommer nye Z900RS og Z900RS SE i 2026 med en rekke spennende oppgraderinger – uten å miste den klassiske Z-sjelen.
Dette er ekte retro sport i moderne innpakning!
Z900RS fortsetter å bygge bro mellom fortid og fremtid – med legendarisk design, moderne teknologi og en kjørefølelse som får smilet frem hver gang du vrir på gassen.
Nye høydepunkter:
– Oppdatert motor med elektroniske gassventiler (ETV) og cruise control
– IMU-basert førerstøtte med Cornering Management og Quick Shifter (opp/ned)
– Ny megafon-stil eksos med rå lyd og klassisk uttrykk
– Rideology The App – koble mobilen til sykkelen for full oversikt
– Oppgradert chassis, fjæring og bremser – med Brembo og Öhlins på SE-utgaven
– Tre rå fargevalg: Candy Tone Red, Black Ball Edition (Ebony) og Metallic Spark Black (SE)
Mer informasjon kommer.
Nysgjerrig?
Sjekke ut Kawasaki sine egne sider:
Kommer
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-