S 1000 RR
En motorsykkel med høy ytelse, på vei og på bane. Teknologi laget for maksimal ytelse i alle situasjoner.
Maks ytelse og på jakt etter den ideelle linjen. Ti år etter at den første generasjonen av RR først mesmeriserte motorsyklenes verden, går vi nå inn på neste ytelsesnivå. Vi har fornyet nesten alle komponenter i RR – fra foran til bak. Resultatet: mindre vekt og merkbart høyere ytelse.
Alle som ser den blir umiddelbart klar over at her er en motorsykkel med høy ytelse. Hver del av RR`n er designet for å få mest mulig ut av den. Ta for eksempel rammeoppsettet med den nye fjæringsteknologien som gjør RR lettere og mer presis. I tillegg er det den ergonomisk perfekte sittestillingen, som er uten sidestykke takket være den modifiserte rammen og fairing-designen. Standard LED-lykter gir sykkelen et absolutt dynamisk og aggressivt utseende. «Alt-i-ett» er mottoet her. I tillegg til nummerskiltbelysningen.
Når det gjelder topp ytelse, er RR din perfekte partner. Og ikke bare på veien, men også på banen. Med noen få enkle trinn kan du demontere både bakspeilet og nummerplateholderen, og du har en ren racersykkel.
- BMW Motorrad ABS
- ABS PRO
- DTC (Dynamic Traction Control)
- HSC (Hill Start Control)
- 4 riding modes (Rain, Road, Dynamic, Race)
- Shift Assist Pro
- TFT-Display
- LED-Turn Signal
- LED-Headlight and Rearlight
Fra kr 289.400,-
Tekniske data
Farger | Style Passion, Light white/Racing blue metallic/Racing red, Black storm metallic |
---|---|
Motortype | Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four titanium valves per cylinder, BMW ShiftCam |
Slagvolum | 999 ccm |
Maks. effekt | 207Hk (152 kW) v/ 13,500 rpm |
Maks. dreiemoment | 113 Nm at 11,000 rpm |
Setehøyde | 824 mm |
Servicevekt | 210 kg |
Tankvolum | 16.5 l |
Tekniske data
Farger | Style Passion, Light white/Racing blue metallic/Racing red, Black storm metallic |
---|---|
Motortype | Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four titanium valves per cylinder, BMW ShiftCam |
Slagvolum | 999 ccm |
Maks. effekt | 207Hk (152 kW) v/ 13,500 rpm |
Maks. dreiemoment | 113 Nm at 11,000 rpm |
Setehøyde | 824 mm |
Servicevekt | 210 kg |
Tankvolum | 16.5 l |
S 1000 RR
En motorsykkel med høy ytelse, på vei og på bane. Teknologi laget for maksimal ytelse i alle situasjoner.
Maks ytelse og på jakt etter den ideelle linjen. Ti år etter at den første generasjonen av RR først mesmeriserte motorsyklenes verden, går vi nå inn på neste ytelsesnivå. Vi har fornyet nesten alle komponenter i RR – fra foran til bak. Resultatet: mindre vekt og merkbart høyere ytelse.
Alle som ser den blir umiddelbart klar over at her er en motorsykkel med høy ytelse. Hver del av RR`n er designet for å få mest mulig ut av den. Ta for eksempel rammeoppsettet med den nye fjæringsteknologien som gjør RR lettere og mer presis. I tillegg er det den ergonomisk perfekte sittestillingen, som er uten sidestykke takket være den modifiserte rammen og fairing-designen. Standard LED-lykter gir sykkelen et absolutt dynamisk og aggressivt utseende. «Alt-i-ett» er mottoet her. I tillegg til nummerskiltbelysningen.
Når det gjelder topp ytelse, er RR din perfekte partner. Og ikke bare på veien, men også på banen. Med noen få enkle trinn kan du demontere både bakspeilet og nummerplateholderen, og du har en ren racersykkel.
- BMW Motorrad ABS
- ABS PRO
- DTC (Dynamic Traction Control)
- HSC (Hill Start Control)
- 4 riding modes (Rain, Road, Dynamic, Race)
- Shift Assist Pro
- TFT-Display
- LED-Turn Signal
- LED-Headlight and Rearlight