XSR900 GP

XSR900 GP er designet for å vekke minner fra gullalderen, og er den ultimate blandingen av retro racingstil kombinert med det siste innen banebrytende teknologi, alt for å gi en spennende tur og for å stimulere sansene på en måte som ingen andre.

Med et utseende som minner om YZR500-sykkelen som ble kjørt til seier av ikoniske Yamaha-førere på 80- og 90-tallet, er XSR900 GP en feiring av Yamahas racing-arv som vi ikke har sett maken til. YZR Grand Prix raceren har vært modell for frontkåpen og hekken, og vekker minner fra Grand Prix-racingens gullalder – en sann hyllest til noen av de mest ikoniske racersyklene fra Yamahas fortid.

Ikke la deg lure av heritage-stilen, under karosseriet finner du det siste innen banebrytende Yamaha-teknologi, noe som sørger for en mer enn kapabel maskin som begeistrer hver gang du vrir på gassen. Det siste innen bremse- og fjæringskomponenter forbedrer kjøreegenskapene, mens integrerte kjøremoduser og en omfattende elektronikkpakke hever listen ytterligere.

Denne modellen kommer også i en nedsatt A2-versjon.

Begrenset A2-versjon – 35,0 kW (47,6 HK) ved 6000 o/min Ubegrenset A2-versjon – 70,0 kW (95,2 HK) ved 9000 o/min

Funksjoner

  • Karakteristisk design som minner om Grand Prix-syklene på 80- og 90-tallet
  • Ny 5-tommers TFT-fargeskjerm med tilkobling
  • Fullt justerbar KYB-fjæring foran og bak
  • Nydesignet clip on-styre og styrebrytere
  • Chassis i Deltabox-stil med økt stivhet
  • Revidert, 80-tallsinspirert hovedsete, nye sidedeksler og avtagbart setedeksel
  • Fotpinner i ny stil og ny posisjonering
  • Yamaha kjørekontroll YRC og 6-akset IMU
  • Cruisekontroll, tredje generasjons Quick Shift-system, og A&S Clutch
  • Sofistikert momentsterk EU5+ 890 cc CP3-motor
  • Yamaha Spinforged-hjul utstyrt med Bridgestone Battlax Hypersport S23-dekk

209.900,-

Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-.

Bilde av sykkkelens merke
Konfigurer din egen Yamaha her
Få tilbud
Vi er medlem av NMCF
Logo NMCF

Tekniske data

Farger Legend Red, Power Grey
Motortype Firetakt, Væskekjølt, DOHC, 4-ventilers, 3-sylindret
Slagvolum 890cc
Maks. effekt 87,5 kW (119 HK) @ 10 000 o/min
Maks. dreiemoment 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7000 o/min.
Setehøyde 835 mm
Servicevekt 200 kg
Tankvolum 14 L
Få tilbud
Vi er medlem av NMCF
Logo NMCF

Tekniske data

Farger Legend Red, Power Grey
Motortype Firetakt, Væskekjølt, DOHC, 4-ventilers, 3-sylindret
Slagvolum 890cc
Maks. effekt 87,5 kW (119 HK) @ 10 000 o/min
Maks. dreiemoment 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7000 o/min.
Setehøyde 835 mm
Servicevekt 200 kg
Tankvolum 14 L

XSR900 GP

XSR900 GP er designet for å vekke minner fra gullalderen, og er den ultimate blandingen av retro racingstil kombinert med det siste innen banebrytende teknologi, alt for å gi en spennende tur og for å stimulere sansene på en måte som ingen andre.

Med et utseende som minner om YZR500-sykkelen som ble kjørt til seier av ikoniske Yamaha-førere på 80- og 90-tallet, er XSR900 GP en feiring av Yamahas racing-arv som vi ikke har sett maken til. YZR Grand Prix raceren har vært modell for frontkåpen og hekken, og vekker minner fra Grand Prix-racingens gullalder – en sann hyllest til noen av de mest ikoniske racersyklene fra Yamahas fortid.

Ikke la deg lure av heritage-stilen, under karosseriet finner du det siste innen banebrytende Yamaha-teknologi, noe som sørger for en mer enn kapabel maskin som begeistrer hver gang du vrir på gassen. Det siste innen bremse- og fjæringskomponenter forbedrer kjøreegenskapene, mens integrerte kjøremoduser og en omfattende elektronikkpakke hever listen ytterligere.

Denne modellen kommer også i en nedsatt A2-versjon.

Begrenset A2-versjon – 35,0 kW (47,6 HK) ved 6000 o/min Ubegrenset A2-versjon – 70,0 kW (95,2 HK) ved 9000 o/min

Funksjoner

  • Karakteristisk design som minner om Grand Prix-syklene på 80- og 90-tallet
  • Ny 5-tommers TFT-fargeskjerm med tilkobling
  • Fullt justerbar KYB-fjæring foran og bak
  • Nydesignet clip on-styre og styrebrytere
  • Chassis i Deltabox-stil med økt stivhet
  • Revidert, 80-tallsinspirert hovedsete, nye sidedeksler og avtagbart setedeksel
  • Fotpinner i ny stil og ny posisjonering
  • Yamaha kjørekontroll YRC og 6-akset IMU
  • Cruisekontroll, tredje generasjons Quick Shift-system, og A&S Clutch
  • Sofistikert momentsterk EU5+ 890 cc CP3-motor
  • Yamaha Spinforged-hjul utstyrt med Bridgestone Battlax Hypersport S23-dekk

209.900,-

Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-.

Bilde av sykkkelens merke