Yamaha XSR900 GP
XSR900 GP er designet for å vekke minner fra gullalderen, og er den ultimate blandingen av heritage racingstil kombinert med det siste innen banebrytende teknologi, alt for å gi en spennende tur og for å stimulere sansene på en måte som ingen andre.
Born from Glory
Med et utseende som minner om YZR500-sykkelen som ble kjørt til seier av ikoniske Yamaha-førere på 80- og 90-tallet, er XSR900 GP en feiring av Yamahas racing-arv som vi ikke har sett maken til. Den YZR Grand Prix-inspirerte frontkåpen og setepukkelen vekker minner fra Grand Prix-racingens gylne æra – en sann hyllest til noen av de mest ikoniske racingsyklene fra Yamahas fortid.
Ikke la deg lure av heritage-stilen, under karosseriet finner du det siste innen banebrytende Yamaha-teknologi, noe som sørger for en mer enn kapabel maskin som begeistrer hver gang du vrir på gassen. Det siste innen bremse- og fjæringskomponenter forbedrer kjøreegenskapene, mens integrerte kjøremoduser og en omfattende elektronikkpakke hever listen ytterligere.
Funksjoner:
- Karakteristisk design som minner om Grand Prix-syklene på 80- og 90-tallet
- 5-tommers TFT-fargeskjerm med tilkobling
- Fullt justerbar KYB-fjæring foran og bak
- Clip-on styre montert over styrekrona for sportslig kjøring og komfort på veien
- Chassis i Deltabox-stil
- 80-tallsinspirert hovedsete, nye sidedeksler og avtagbart setedeksel
- Justerbare støpte fothvilere
- Yamaha Ride Control YRC og 6-akset IMU
- Cruisecontrol, tredje generasjons quickshifter og A&S-clutch
- Sofistikert momensterk EU5+ 890 cc CP3-motor
- Yamaha Spinforged-hjul utstyrt med Bridgestone Battlax Hypersport S23-dekk
Kommer
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-
Tekniske data
| Farger | Legend Yellow |
|---|---|
| Motortype | Firetakt, Væskekjølt, DOHC, 4-ventilers, 3-sylindret |
| Slagvolum | 890cc |
| Maks. effekt | 87,5 kW (119 HK) @ 10 000 o/min |
| Maks. dreiemoment | 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7000 o/min. |
| Setehøyde | 835 mm |
| Servicevekt | 200 kg |
| Tankvolum | 14 L |
Tekniske data
| Farger | Legend Yellow |
|---|---|
| Motortype | Firetakt, Væskekjølt, DOHC, 4-ventilers, 3-sylindret |
| Slagvolum | 890cc |
| Maks. effekt | 87,5 kW (119 HK) @ 10 000 o/min |
| Maks. dreiemoment | 93 Nm (9,5 kg-m) ved 7000 o/min. |
| Setehøyde | 835 mm |
| Servicevekt | 200 kg |
| Tankvolum | 14 L |
Yamaha XSR900 GP
XSR900 GP er designet for å vekke minner fra gullalderen, og er den ultimate blandingen av heritage racingstil kombinert med det siste innen banebrytende teknologi, alt for å gi en spennende tur og for å stimulere sansene på en måte som ingen andre.
Born from Glory
Med et utseende som minner om YZR500-sykkelen som ble kjørt til seier av ikoniske Yamaha-førere på 80- og 90-tallet, er XSR900 GP en feiring av Yamahas racing-arv som vi ikke har sett maken til. Den YZR Grand Prix-inspirerte frontkåpen og setepukkelen vekker minner fra Grand Prix-racingens gylne æra – en sann hyllest til noen av de mest ikoniske racingsyklene fra Yamahas fortid.
Ikke la deg lure av heritage-stilen, under karosseriet finner du det siste innen banebrytende Yamaha-teknologi, noe som sørger for en mer enn kapabel maskin som begeistrer hver gang du vrir på gassen. Det siste innen bremse- og fjæringskomponenter forbedrer kjøreegenskapene, mens integrerte kjøremoduser og en omfattende elektronikkpakke hever listen ytterligere.
Funksjoner:
- Karakteristisk design som minner om Grand Prix-syklene på 80- og 90-tallet
- 5-tommers TFT-fargeskjerm med tilkobling
- Fullt justerbar KYB-fjæring foran og bak
- Clip-on styre montert over styrekrona for sportslig kjøring og komfort på veien
- Chassis i Deltabox-stil
- 80-tallsinspirert hovedsete, nye sidedeksler og avtagbart setedeksel
- Justerbare støpte fothvilere
- Yamaha Ride Control YRC og 6-akset IMU
- Cruisecontrol, tredje generasjons quickshifter og A&S-clutch
- Sofistikert momensterk EU5+ 890 cc CP3-motor
- Yamaha Spinforged-hjul utstyrt med Bridgestone Battlax Hypersport S23-dekk
Kommer
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-