Z900RS SE
Din livsstil verdsetter det ekte. Om du ønsker en Modern Classic som oppfyller historiske verdier, men med topp moderne tekniske løsninger og avanserte fjæringskomponenter fokusert på dagens veistandard, er Z900RS SE det eneste riktige svaret. Utstyrt med Öhlins bakfjæring og fintunet USD forgaffel samt en rekke detaljer som matcher den historiske legenden fra tidlig 70-tall. «Looks, show and go, the Z900RS SE has it all.»
Kawasaki´s rekke-4 motorer er historisk kjent for sin eksos-lyd. For første gang har nå Kawasaki bygget et eksosanlegg som gjenskaper det historiske «Kawasaki-brølet» fra de tidlige Z-modellene. Ved hjelp av lydteknikkere har de designet et lydbilde som gjenskaper klassisk dyp brumming på tomgang og et distingt brøl ved gasspådrag. Svært inspirerende lyd!
Som den originale Z1, har Z900RS 948cc-rekke-fire motoren en konfigurasjon som gir optimal balanse mellom effekt og håndterbarhet. Tuning er fokusert på kraft i lav- og middels turtallsområde. Lineær kraftleveranse gir føreren en følelse av direkte kontakt mellom gasshåndtak og bakhjul.
254.990,-
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-
Tekniske data
Farger | Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray |
---|---|
Motortype | Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four |
Slagvolum | 948 cm³ |
Maks. effekt | 82 kW {111 PS} / |
Maks. dreiemoment | 98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 rpm |
Setehøyde | 845 mm |
Servicevekt | 215 kg (kjøreklar) |
Tankvolum | 17 liter |
Tekniske data
Farger | Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray |
---|---|
Motortype | Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four |
Slagvolum | 948 cm³ |
Maks. effekt | 82 kW {111 PS} / |
Maks. dreiemoment | 98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 rpm |
Setehøyde | 845 mm |
Servicevekt | 215 kg (kjøreklar) |
Tankvolum | 17 liter |
Z900RS SE
Din livsstil verdsetter det ekte. Om du ønsker en Modern Classic som oppfyller historiske verdier, men med topp moderne tekniske løsninger og avanserte fjæringskomponenter fokusert på dagens veistandard, er Z900RS SE det eneste riktige svaret. Utstyrt med Öhlins bakfjæring og fintunet USD forgaffel samt en rekke detaljer som matcher den historiske legenden fra tidlig 70-tall. «Looks, show and go, the Z900RS SE has it all.»
Kawasaki´s rekke-4 motorer er historisk kjent for sin eksos-lyd. For første gang har nå Kawasaki bygget et eksosanlegg som gjenskaper det historiske «Kawasaki-brølet» fra de tidlige Z-modellene. Ved hjelp av lydteknikkere har de designet et lydbilde som gjenskaper klassisk dyp brumming på tomgang og et distingt brøl ved gasspådrag. Svært inspirerende lyd!
Som den originale Z1, har Z900RS 948cc-rekke-fire motoren en konfigurasjon som gir optimal balanse mellom effekt og håndterbarhet. Tuning er fokusert på kraft i lav- og middels turtallsområde. Lineær kraftleveranse gir føreren en følelse av direkte kontakt mellom gasshåndtak og bakhjul.
254.990,-
Frakt, leverings- og klargjøringskostnader kommer i tillegg med kr. 4.000,-